Feline Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 Noen som vet hvor enkelt/vanskelig det er å få seg jobb som sykepleier på de ulike sykehusene rundt om i landet? Tenker både på ekstravakter, vikariat og faststillinger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggfrid Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 Dette er jeg absolutt ikke sikker på, men det VIRKER som om det ikke er store problemer om å få jobb på Aker sykehus i Oslo, iallefall. Nye sykepleiere hele tiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Jeg har inntrykk av at det er nokså lett å få seg vikariat på de fleste sykehus - litt avhengig av hvilken avvdeling du ønsker å jobbe på - mens det er vanskeligere å få en fast stilling. Jeg har lagret noen søk i NAV's jobbsøkeragent, og da får jeg mail hver natt hvor det er oppsummert hvilke ledige stillinger som er annonsert i løpet av det siste døgnet. Vedig greit å følge med på synes jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.