Guest Luffen Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Jeg er sykepleierstudent på snart år.2. Jeg har lenge interessert meg for psykiske lidelser, men er så usikker. Har veldig lyst til å prøve å jobbe innen psykiatrien, men vet ikke hvor jeg bør begynne eller hva som kreves. Har hørt at mange helst vil ha menn, vet ikke jeg. Hva bør jeg gjøre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 29, 2012 Report Share Posted July 29, 2012 Velkommen hit Så flott du er interessert i psykiatri, Selv om de helst vil ha sykepleiere med videreutdanning innen psykiatri, så er det ofte ikke noe krav. Vanlige sykepleiere kan også jobbe der. Det har ofte vært mangel på sykepleiere inne psykiatrien, så jeg tror ikke det vil være noe problem og det er ikke slik at de bare vil ha menn. Det er mange steder å jobbe, Jeg anbefaler deg å lese stillingsannonser. Kanskje du da finner noe du synes høres interessant ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts