Misty Posted May 15, 2009 Report Share Posted May 15, 2009 Hei! Nå er det mindre enn 3 uker til eksamen i anatomi/ fysiologi! Noen som har supertips for læring av dette stoffet?? Ønsker å få best mulig karakter i faget. Synes det er utrolig interessant (har lest gjennom alt) og gleder meg til å begynne puggingen Er veldig motivert, men det er jo stort pensum... Bruker "det friske og det syke mennesket" og har tenkt å bruke nettressursene aktivt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snodig Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Hei Jeg skrev sammendrag fra alle systemene i kroppen, og om de viktigste organene som feks "Fordøyelsessystemet" og "Leveren". Det var kun disse sammendragene jeg leste på , ca 20 sider, og jeg fikk grei karakter, kun 2 som fikk bedre. Jeg var selvsagt litt heldig med oppgavene men det var jo og litt logisk hva vi kom til å få spørsmål om. Jeg brukte 1 uke på å lage disse oversiktene mine, og leste på de i ca 1 uke også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.