Jump to content
Sykepleiediskusjon

Ullevaal


Jordmora

Recommended Posts

Jeg er utdannet der, har jobbet der og har født barn der!

Så jeg er en skikkelig Ullevål patriot.

Men dessverre er det en stund siden jeg jobbet der, så jeg vet ikke noe om tilbudende til de ansatte. Men har du vært inne på nettsiden til Ullevål? Der kan du blant annet lese litt i

Ullevål-nytt

Håper du vil trives. Hvor lenge skal du jobbe der?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er utdannet der, har jobbet der og har født barn der!

Så jeg er en skikkelig Ullevål patriot.

Men dessverre er det en stund siden jeg jobbet der, så jeg vet ikke noe om tilbudende til de ansatte. Men har du vært inne på nettsiden til Ullevål? Der kan du blant annet lese litt i

Ullevål-nytt

Håper du vil trives. Hvor lenge skal du jobbe der?

 

Hei - så flott å høre fra en patriot! Har sett på nettsidene deres og lest retningslinjer på DNLF sine sider. Jeg skal være der i 3 mnd.

Link to comment
Share on other sites

Spennende da, 3 måneder er jo en stund. Har du fått hybel inne på selve sykehusområdet?

Vi får håpe at noen som jobber der nå kan gi deg litt mer informasjon om Ullevål.

Jeg kan ihvertfall si at jeg som "pasient" var veldig fornøyd med fødeavdelingen. Jeg fikk noen komplikasjoner etter fødselen og ble veldig godt ivaretatt av jordmødrene der.

Nå er det jo mye "hummer og Kanari" arkitektonisk på Ullevål, så det ser ikke så pent ut. Men barnesenteret og fødeavdelingen ble bygget og totalt rehabilitert for ca. 10 år siden.

Vet ikke hvor kjent du er i Oslo., men Ullevål ligger ganske sentralt.

Link to comment
Share on other sites