Jump to content
Sykepleiediskusjon

Bachelor hjelp!:))


SplStud

Recommended Posts

Hei:) Rett over jul er det tid for bacheloren, og jeg kjenner panikken kommer sigende..

Jeg aner ikke hvordan tema jeg skal velge, og hadde håpet på noen tanker og tips fra dere:)

Jeg har lest masse her på forumet, men føler liksom ikke at jeg finner noe jeg virkelig vil skrive om.

Jeg vet at jeg bør velge noe som jeg synes er spennende, men for tiden er jeg så ufattelig skolelei at akkurat nå er det ikke stort jeg synes er så veldig spennende.

 

Jeg har tenkt mye på MS, men hva kan jeg skrive om ift MS?

ALS er noe jeg synes er spennende, men det er igjen lite litteratur o.l om dette.

Ellers er jeg veldig opptatt av hvordan pasientene har det, så jeg har følt mye ensomheten mange eldre sitter med, enten på institusjon eller i hjemmet.

 

Jeg ser jo at jeg har en del her, men problemet er å finne noe jeg klarer og vil fordype meg i, og å forme en ok problemstilling..

 

Er det noen der ute med tips eller noen hjelpende ord på veien?:))

 

- 3 års stud.osl

Link to comment
Share on other sites

hei!

 

jeg ville tatt med disse ulike interesseområdene til en bibliotekar og fått hjelp av vedkommende!

 

Sett opp tankekart: hva er spennende med MS/ALS? hvilke utfordringer har pasienter med MS/ALS? Hvordan påvirker ensomhet helsa til pasienten utifra et helhetlig perspektiv? Ensomhet hos en pasient med langtkommen ALS (mtp at de kan ha mistet språk?)

 

lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy