Kisbajnok Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 Jeg er veldig i tvil om hvilken skole jeg skal velge. Skjønner at det er vanskelig for dere å vurdere også, siden de aller fleste kun har gått på en skole, og dermed ikke kan si så mye om de andre. Men hva har dere hørt om forskjellen på de ulike skolene? Er kvaliteten like god? Og hva med arbeidsgiverne, er det slik at de foretrekker elever fra noen skoler fremfor andre, fordi de vet at utdannelsen er bedre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 Jeg har ingen oversikt over hvilke skoler som er bra og ikke. Håper noen kan hjelpe deg. Men vil bare si at spørsmålet ditt er høyst relevant, da kvaliteten varierer. Du har kanskje lest denne tråden? http://sykepleiediskusjon.net/index.php?showtopic=7700 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisbajnok Posted December 9, 2012 Author Report Share Posted December 9, 2012 Ja, jeg leste den tråden, og det fikk meg til å tenke veldig. Det røpes jo ikke i artikkelen hvilke skoler som regnes som de mindre bra, derfor ble jeg nysgjerrig på om noen andre hadde hørt noe om dette, eller hvilke erfaringer folk her inne har gjort seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Jeg går selv på Høyskolen Diakonova. Syntes miljøet er veldig godt. De har gode lærere og er generelt inspirerende. Kan anbefales. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hanne Posted March 2, 2013 Report Share Posted March 2, 2013 Vil også anbefale Høyskolen Diakonova! Mye mindre kull enn andre skoler, slik at du får bedre oppfølging og bedre samhold med dine medstudenter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.