Guest Sykepleier Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 Hei! Julekvelden skal jeg jobbe kveldsvakt, og dette blir en overtidsvakt da jeg også har natt til julaften. På mingat står det bare (O) på vakten. Er det noen som vet om jeg vil få 133 % PLUSS overtidstillegg? Nå høres jeg sikkert veldig grisk ut Takk for hjelp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted December 23, 2012 Report Share Posted December 23, 2012 Hvis jeg ikke tar helt feil får man kun et tillegg, siden 133% rødt er mer enn overtid vil du kun få rødtillegget. Tror jeg... Riktig god jul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
santi Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 Det tror dessverre jeg og. Jeg har ikke fått det andre ganger jeg har jobbet overtid på røde dager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inger71 Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Får dere utbetalt helligdagstillegget? Hos oss er dette omregnet til F4 dag, det vil si fri. Vi får dermed kun vanlig kveldstillegg på julaften. Dette er riktig surt synes jeg. Jeg skal jobbe aftenvakt den 24 sammen med en innleid assistent som er ukjent på avdelingen.. dette betyr merarbeid for meg. Hun får betalt helligdagstillegget, å tjener dermed mer en meg julaften. Å der går jeg som sykepleier med overordnet ansvar sammen med en ukjent vikarassistent, som i tillegg tjener det dobbelte av meg. Nei, på tide å finne seg en ny jobb?? Er i alle fall grundig demotivert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.