Guest Guest_kathrine Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 Noen som vet hvilken hvor mye ekstra lønn/ tillegg man får ved kun å jobbe natt kontra full stilling i turnus. Og hvordan er det å bare jobbe natt? Er det tungt? Jeg tenkte kanskje det var en mulighet så har man ettermiddagen fri (med tanke på barna mine). Men kan jo bli slitsomt i lengden. har 20 års ansiennitet, inkl 13 år innen off. adm (er ikke helt ferdig utd sykepleier) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 Jeg har ingen erfaring med dette, men man tjener jo mer pga alle tilleggene. De fleste som jobber fast på natten klarer seg derfor med en lavere stillingsprosent enn de som jobber full turnus. Enkelte steder er nattevaktene litt lengre enn de andre vaktene. så da blir det også færre dager man jobber. Vet endel sykepleiere velger å jobbe natt når barna er små, enkelte trives så godt med det at de fortsetter med dette selv når barna er blitt store. Jeg tror det er veldig individuelt om man opplever det som tungt eller ikke å jobbe natt, men jeg vet at mange ikke orker å jobbe natt i full stilling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts