Erik A Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Jeg var akkurat i Nijmegen og marsjerte i 4 dager som militær, og selv om jeg aldri var innlagt på saniteten, så var jeg innom med jevne mellomrom med spørsmål, for å hente utstyr osv. I forbindelse med at jeg ble tilbudt og har godtatt en skoleplass på sykepleien så står det at alle som har arbeidet på utenlandske sykehus eller vært innlagt på en utenlandsk helseinstitusjon skal testes for dette før studiestart. Er det riktig av meg å tolke det dithen at jeg bør teste meg? mvh Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Det hadde kanskje vært lurt. Skader ihvertfall ikke å gjøre det en gang for mye, enn en gang for lite. Evt. send mail til skolen eller sykepleierforbundet og spør der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Du kommer til å få dette spørsmålet flere ganger, i forbindelse med praksisperioder og når du skal ut i arbeid. Dersom du for eksempel er/skal bli blodgiver tror jeg det har betydning om du bare har vært i utsatte områder, selv om du ikke har vært på sykehus... Så det er nok greit å teste seg for sikkerhetsskyld, så er det gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.