Florence Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Høres lett ut ikke sant?? Her er jo masse problem! MEN... problemformuleringen skal være 3-leddet, f.eks. "Det er fare for at pasieten......på grunn av........som kan føre til......." eller "Pasienten opplever.......på grunn av....som kan føre til...." osv. Dette er en reell pasient. Et barn med nyoppdaget diabetes. Jeg blir sprø jeg!! Diagnosen er jo ikke problemet, men problemene hun får av diagnosen! -saken er at hun ikke har noe problemer med det (ennå!) og hun har fantastisk flinke foreldre.. Nei.....vet ikke om noen skjønte hva jeg søker svar på her engang. Oppgtt!! Fikk no blåst ut litt i alle fall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Hun har kanskje ikke noen prolemer nå, men det er her "i fare for" kommer inn. Men hvordan du skal formulere det videre er jeg jammen ikke sikker på... For meg høres ledd a står i fare for å og ledd c som kan føre til nokså like ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jenny Posted August 18, 2016 Report Share Posted August 18, 2016 hei, Har dere eksempel pedagogisk pleieplan som jeg kan se på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.