Jump to content
Sykepleiediskusjon

Bachelor oppgaven


ibkarres

Recommended Posts

Hei

Nå nærmer tiden for bachelor seg og jeg har ikke en anelse om hva jeg skal skrive om. Er ikke god på å skrive oppgaver og tenker bachelor oppgaven bør være så enkel så mulig.

Kommunikasjon og eldre/demens kan det være noe?

Egen omsorg, mestring?

Noen som har noe forslag, trenger litt veiledning her. :) FInt hvis noen kan gi meg noen tips

 

Ny begynner på nettet

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hit :)

Kommunikasjon med demente må da være en flott tema. Veldig viktig å lære noe om dette.

Lucifer her på forumet anbefaler denne boken, jeg har ikke leset den selv. Men tenkte det kanskje var et greit tips hvis du velger å skrive om demens. Her er forresten tråden hvor hun anbefalte boken:

http://sykepleiediskusjon.net/index.php?showtopic=618

Link to comment
Share on other sites

Guest ibrittk
Velkommen hit :)

Kommunikasjon med demente må da være en flott tema. Veldig viktig å lære noe om dette.

Lucifer her på forumet anbefaler denne boken, jeg har ikke leset den selv. Men tenkte det kanskje var et greit tips hvis du velger å skrive om demens. Her er forresten tråden hvor hun anbefalte boken:

http://sykepleiediskusjon.net/index.php?showtopic=618

Link to comment
Share on other sites

Hei

Nå nærmer tiden for bachelor seg og jeg har ikke en anelse om hva jeg skal skrive om. Er ikke god på å skrive oppgaver og tenker bachelor oppgaven bør være så enkel så mulig.

Kommunikasjon og eldre/demens kan det være noe?

Egen omsorg, mestring?

Noen som har noe forslag, trenger litt veiledning her. :o FInt hvis noen kan gi meg noen tips

 

Ny begynner på nettet

 

Heisan!

Det er en spennende og krevende tid du står foran, men du vil komme i mål - helt sikkert! Du blir god på det du skriver om....

 

Ulike forslag:

[*]Selvmord hos eldre

[*]Vold hos eldre

[*]Bruk av nonverbal kommunikasjon

 

 

 

jeg synest tema som selvmord hos eldre er et fagfelt det skjuler seg endel mørketall rundt, og som kunne vært spennende lesning...eller vold hos eldre!

Det er viktig å finne et tema som du virkelig interesserer deg for, det gjør selve arbeidet mer lystbetont...samt at det må være rikelig tilgjengelig lesestoff, enten på nett eller i bokform..

 

Ønsker deg lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy