Jump to content
Sykepleiediskusjon

T-bane til Diakonhjemmet sykehus


koda

Recommended Posts

Hei

 

Jeg skal begynne å jobbe på Diakonhjemmet Sykehus om noen dager, og så lurer jeg litt på om det er lettest å ta t-banen til Borgen eller Frøen?

 

Jeg jobbet på Diakonhjemmet for en del år siden,og da husker jeg at jeg gikk av på en stasjon hvor vi måtte gå over en liten bro, som gikk over t-bane sporet.

 

Jeg trooor det var Frøen,men jeg husker ikke helt? Fra den stasjonen jeg gikk av på, var det ihvertfall ikke mange minuttene å gå.

 

Takk for hjelpen! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Det var nok Frøen :rolleyes: Lykke til med ny jobb!

Jeg er veldig spent på hva slags avdeling du skal begynne på, har du lyst til å fortelle oss det?

 

PS. Jeg tror Frøen er litt nærmere Diakonhjemmet enn Borgen.

 

Tusen takk! Da blir det Frøen jeg går av på;)

 

Jeg skal begynne på spesialisert korttidsavdeling, åpner 1.februar. Gleder meg og gruer meg veldig, rart å begynne som sykepleier,og ikke sykepleierstudent:)

Link to comment
Share on other sites

Så spennende med ny avdeling da. Hva slags spesialitet er det?

Husker godt den følelsen da jeg skulle få min første sykepleier jobb. Jeg gruet meg også, vi har jo skrevet litt om det i forumet. Har du lest det ? Så det å grue seg er ihvertfall helt vanlig. Dette klarer du fint og husk det er lov å være ny, vi alle har vært det engang :rolleyes:

Glemte jo helt å si gratulerer som ferdig sykepleier!!!

Link to comment
Share on other sites

Så spennende med ny avdeling da. Hva slags spesialitet er det?

Husker godt den følelsen da jeg skulle få min første sykepleier jobb. Jeg gruet meg også, vi har jo skrevet litt om det i forumet. Har du lest det ? Så det å grue seg er ihvertfall helt vanlig. Dette klarer du fint og husk det er lov å være ny, vi alle har vært det engang :rolleyes:

Glemte jo helt å si gratulerer som ferdig sykepleier!!!

 

Tusen takk! Ja,har lest litt rundt her,og fått med meg at det er ganske så normalt å være nervøs,og at det er 100-vis at ting man føler man burde ha kunnet bedre og lest mer om:)

 

Avdelingen skal være for pasienter som er over 60 år, som er ferdig medisinsk utredet, men som kommer til "oss" for å bli ferdig medisinsk behandlet. Er vanskelig å si hva slags caser det vil være,før avdelingen har vært oppe noen måneder.

 

Så jeg håper alle der vil være snille mot meg og hjelpe meg med alt jeg ikke kan:) Og at det blir en del praktiske prosedyrer, da jeg synes det er morro og utfordrende:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy