Jump to content
Sykepleiediskusjon

Deltid eller heltid utdannelse


tonjeo

Recommended Posts

Hei

 

Vurderer å starte opp å studere til sykepleier etter 12 år i arbeidslivet hvor jeg har jobbet med helt andre ting. Føler for noe nytt og mer givende arbeid, og har alltid hatt et ønske om å bli sykepleier. Nærmer meg 40 og har to barn, så er usikker på om jeg bør ta det på heltid eller deltid. Har noen gått på Diakonhjemmets utdannelse på deltid? Er det samlinger hver uke? Er det noen andre med erfaring som begynte å studere i voksen alder og som kombinerte dette med familielivet?

Link to comment
Share on other sites

hei! så spennende at du vil bli sykepleier!!

 

jeg gikk på HiO heltid, med en bebis jeg fikk første året. Fungerte helt fint og veldig glad jeg ikke tok deltid! har hørt fra mange som går deltid at de skulle ønske de hadde valgt heltid, da det ofte blir løse tråder og det tar lengre tid..

 

jeg ville gått for heltid!

Link to comment
Share on other sites

Guest Menurse

Jeg går deltid på Diakonhjemmet og bor i en annen by, er på 3. året nå, så bare litt over 1 år igjen, tida flyyyr, til ig med på deltid ;)

 

Er vel fordeler og ulemper med både heltid og deltid, og man velger jo en av delebe av en grunn tenker jeg. Så er jo opp til hver enkelt hva man går for, det må en selv finne ut av.

Anbefaler iallefall Diakonhjemmet, både deltid og heltid, en bra skole med godt rykte, noe mindre kull som gjør at man får god oppfølging og motivasjon til å gjøre det bra:)

Lykke til :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest LinnHelen

Hei!

 

Eg går nettbasert deltid universitetet i Stavanger, og kan på det varmaste anbefala det om du ynskjer litt "friare tøylar" i forhold til familielivet. No veit eg ikkje om du har små barn, men for meg passar det midt i blinken då heiltid ikkje hadde gått. Det er samlingar 2-4 veker i semesteret, samt eksamensdagane. Dvs. 4 veker a 1 veke om gongen altså.

Så har eg erfaring med å finna ein ny veg å gå mtp yrke. Eg er relativt nyutdanna, men det vart heilt feil for meg så då var det å satsa rett og slett :)

Og tida flyg kjempefort! Eg er snart ferdig med fyrste året! Har 7 veker att i praksis så er det sommar, og eg anar ikkje kvar året vart av...

Det er fordelar og ulemper med alt. Du må kjenna på kva som passar for deg og din familie. For meg og mitt hadde aldri heiltid gått bra, men deltid nett og samlingsbasert er som LAGA for meg. Ja, det krev ein god dose sjølvdisiplin når det kjem til lesing, men så lenge du lagar deg ein fin og god studieteknikk er det ikkje noko hokus pokus faktisk. Eg fekk best karakter av alle på anatomieksamen - og eg har to barn i tillegg så tida til lesing vart knapp! Det seier litt om kor viktig studieteknikk er!

Uansett, eg anbefaler deg at du snakkar med mannen (dama ;-) ) og finn ut kva som kan passa for deg og dine. Og hugs at private skular deltid ofte har semesteravgifter som du ikkje har på offentleg høgskule/universitet. Ja, eg betaler reise fram og tilbake, men det er tross alt billigare enn skulepengar (gjerne i tillegg til reise).

Lukke til!

Eg kan varmt anbefala deltid i Stavanger ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Guest Bente

Hei!

 

Eg går nettbasert deltid universitetet i Stavanger, og kan på det varmaste anbefala det om du ynskjer litt "friare tøylar" i forhold til familielivet. No veit eg ikkje om du har små barn, men for meg passar det midt i blinken då heiltid ikkje hadde gått. Det er samlingar 2-4 veker i semesteret, samt eksamensdagane. Dvs. 4 veker a 1 veke om gongen altså.

Så har eg erfaring med å finna ein ny veg å gå mtp yrke. Eg er relativt nyutdanna, men det vart heilt feil for meg så då var det å satsa rett og slett http://sykepleiediskusjon.net/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png

Og tida flyg kjempefort! Eg er snart ferdig med fyrste året! Har 7 veker att i praksis så er det sommar, og eg anar ikkje kvar året vart av...

Det er fordelar og ulemper med alt. Du må kjenna på kva som passar for deg og din familie. For meg og mitt hadde aldri heiltid gått bra, men deltid nett og samlingsbasert er som LAGA for meg. Ja, det krev ein god dose sjølvdisiplin når det kjem til lesing, men så lenge du lagar deg ein fin og god studieteknikk er det ikkje noko hokus pokus faktisk. Eg fekk best karakter av alle på anatomieksamen - og eg har to barn i tillegg så tida til lesing vart knapp! Det seier litt om kor viktig studieteknikk er!

Uansett, eg anbefaler deg at du snakkar med mannen (dama ;-) ) og finn ut kva som kan passa for deg og dine. Og hugs at private skular deltid ofte har semesteravgifter som du ikkje har på offentleg høgskule/universitet. Ja, eg betaler reise fram og tilbake, men det er tross alt billigare enn skulepengar (gjerne i tillegg til reise).

Lukke til!

Eg kan varmt anbefala deltid i Stavanger ;-)

Hei!

 

Er det mange som pendler? Jeg har mann og barn og må pendle fra Trondheim.

Har fra før en lang utdannelse så selvdisiplin og studieretning er på plass. Men må hvertfall pendle ned.. Er det 5 dager x 4 uker? Hva gjør dere på disse samlingene?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy