runegp Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Stryk Hva kommer dette av da siden det er helt innlysende at det ikke er skolens feil (ironi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathrine26 Posted April 12, 2010 Report Share Posted April 12, 2010 merker jeg blir litt flau over å gå på den skolen:sparke: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snodig Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 merker jeg blir litt flau over å gå på den skolen:sparke: Ja jeg også, og dette viser at det er ikke alltid det lønner seg å konte nei. Det har jo blitt sagt at konten alltid er lettere, men det kan da ikke være tilfelle her. Er også forbauset over at så mange ikke besto den første gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 Dette er jo personer som strøk på første forsøk. Ikke så overraskende at de da også stryker på neste forsøk egentlig. Det krever ganske mye å ta igjen masse læringsstoff man ikke har fått med seg underveis i utdannelsen.............. Jeg vet i allefall at dersom jeg hadde strøket på en eksamen på sykepleierhøyskolen så hadde det bare vært min egen skyld at jeg ikke hadde lært meg pensumet................Sykdomslære og farmakologi er puggefag......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.