Guest Løkhue Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Hei! Skriver oppgave som skulle vært inne på fredag så trenger svar litt asap her Hvordan henviser man i tekst til felleskatalogen? Eks: blablabalablabla ( ......., 2009) Hva skal stå i den stiplede linjen? Finner ikke navn på forfatter... Og hvordan henvise i litteraturlisten? Jeg er vant med: Forfatter (2009) Felleskatalogen. Stedsnavn: Publiseringsfirma. Hvem er forfatter, og hvor og av hvem er boken printet? Takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litago Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Hvis du går inn på www.felleskatalogen.no og velger Om Felleskatalogen øverst til venstre, og videre til Forord, så står det en del. Men, jeg vil jo tro at det er nok å kildehenvise kun til Felleskatalogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 EDIT Jeg skrev feil Sånn har jeg gjørt det ihvertfall (eks): Tørisen, H.M. (2007), Felleskatalogen, Del 4, Bergen, Fagbokforlaget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.