souma Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 hvilken kapittel ellrs emne er vanskligst-tungt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misty Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 Nervesystemet synes jeg var vanskelig. Mye å pugge om hormonsystemet også. Og så synes jeg nyrene og lungene var litt innviklet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souma Posted June 4, 2010 Author Report Share Posted June 4, 2010 Nervesystemet synes jeg var vanskelig. Mye å pugge om hormonsystemet også. Og så synes jeg nyrene og lungene var litt innviklet... ok, takk- hva synes dere andre? hmm, kjøpte meg det friske og syke mnnsk og synes kappitel 1 og 2 er vanskelig-det m vev og cellen..skal man kunne alt som står der? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minnie Posted June 5, 2010 Report Share Posted June 5, 2010 Akkurat vev og cellen er nok greit å kunne temmelig bra, for du bruker den kunnskapen i andre kapitler også. For min del synes jeg nervesystemet var vanskelig i starten, men det var også noe av det jeg kunne best etter å få det ordentlig forklart. Jeg endte opp med å synes at fordøyelsessystemet var litt vanskelig, og syntes også det var mye å pugge på endokrinologi og immunologi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts