Minnie Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Hei! En annen "fersking" her Jeg mangler bare muntlig, før jeg forhåpentligvis får autorisasjonen min! Jeg har tidligere jobbet som miljøassistent i psykiatrien, og på ambulanse. I studietiden har jeg jobbet ekstra på en avdeling på sykehjem som har pasienter med demens. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil gjøre senere, men jeg har lenge tenkt på akuttsykepleie. Og nå synes jeg det er så spennende med sykepleieteorier at jeg har lurt på om jeg skal ta master i dette etter hvert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Velkommen hit Minnie Blir spennende å se hva du til slutt ender opp med da. Du får ha lykke til med muntlig eksamen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minnie Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 Tusen takk! Jeg begynner å bli veldig spent, og håper jeg klarer å holde den skriftlige karakteren min, så muntlig ikke trekker meg ned. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.