Cathrine Posted July 2, 2010 Report Share Posted July 2, 2010 Er det noen her som har tatt videreutdanning i veiledning, og hvor i Oslo kan man ta en slik utdanning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Hei! Sjekket med min fagutviklingssykepleier som nylig tok et slikt studie ved Høgskolen i Akershus. Jeg tror det er denne hun gikk på. Fagplanen ligger i alle fall der, så kan du se om dette virker relevant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 6, 2010 Author Report Share Posted August 6, 2010 Takk for link, den skal jeg ta en titt på nå Vet du om hun syntes studiet svarte til forventningen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 Ja, jeg har oppfattet det slik at hun synes det har vært nyttig påfyll. Hun tok det også for å få et bedre forståelse/oversikt/begrepsapparat som hun kan bruke overfor lederne, og det synes hun at hun har fått. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 7, 2010 Author Report Share Posted August 7, 2010 Det hørtes jo bra ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts