årolilja Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 Hei hei:) Jeg fikk vite i går at jeg er kommet inn på sykepleien i Bodø, så tenkte det var på tide å presentere seg. Har snust rundt her på formet en stund nå, og blitt mer og mer sikker på at sykepleien blir det rette for meg. Jeg har tidligere studert biologi, men hoppet av og tok et nytt valg. Dette forumet er fantastisk og kommer helt sikkert til å bli en god ressurs for meg hele veien. Og forresten, hvis det er noen i Bodøområdet som vil selge meg bøker, så hadde det vært knall:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 Velkommen hit og lykke til med forestående studier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 Velkommen hit og graulerer med at du har kommet inn på sykepleierhøyskolen Jeg ser at det er flere her som har fått den hyggelige beskjeden at de har kommet inn på sykepleierhøyskolen. Jeg ble nå sittende og tenke på da jeg fikk denne beskjeden..., det var en spesiell følelse. Det er noe eget å å komme inn på et profesjonstudie, for da vet man at ja, nå er man snart sykepleier... Lykke til med studiene og veldig hyggelig at du liker forumet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neytiri Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 Gratulerer! Jeg skal også begynne på sykepleien i august, og har faktisk også hoppet av biologistudier . Hvor studerte du? Jeg gikk på UMB, nå skal jeg begynne på Høyskolen i Vestfold. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
årolilja Posted July 19, 2010 Author Report Share Posted July 19, 2010 Tusen takk for lykkeønskningene:) Jeg gikk på NTNU i Trondheim, men det var andre ting som var viktigere for meg den gang. Nå er jeg virkelig klar for å få meg en god utdannelse. Lykke til til deg også, Neytiri:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts