Cathrine Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Test dine kunnskaper om hypoksi, infeksjon og metabolske forstyrrelser Her er testene Lykke til Ser jeg trenger å repetere litt på metabolske forstyrrelser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clavicula Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Jeg er sykdomslærenerd, elsker sånt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 10, 2010 Author Report Share Posted August 10, 2010 Så bra at du likte det. Jeg synes også slikt er litt gøy. Du klarte kanskje alle sammen? Dessverre går slikt som man ikke jobber med til daglig fort i glemmeboken... Kanskje jeg bør ta flere slike tester? Vi kan jo legge ut de vi måtte finne i denne tråden, så endrer jeg bare emnetittelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 10, 2010 Author Report Share Posted August 10, 2010 Legevaktmedisin Her har vi en til: medisinsk quiz for helsepersonell Æsj.. det går jo ikke å linke direkte, men trykk på quiz i øverste meny til venstre. Dessverre er noen av svarene falt ut ser jeg, men de fleste fungerer. Lykke til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.