Jane Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Heisann! Jeg er ny på forumet, og skal begynne å studere sykepleie til høsten. Jeg har komt inn på førstevalget mitt, i Ålesund. Det er laangt unna der jeg bor, så jeg er ganske nervøs. Men det blir nok utrolig spennende også! Jeg har vært innom her i noen uker for å lese om studiet. Nå har jeg endelig laget meg en bruker, og jeg tror jeg kommer til å være her inne mye fremover. Det ser ut som et supert forum for en fersk sykepleiestudent - som sikkert har 1000 spørsmål! Om en halv uke braker det løs, og jeg er så spent Jeg har hatt et ønske om å bli sykepleier siden jeg gikk på barneskolen, og jeg brenner for dette! Håper det svarer til forventningene. Jeg er også klar over at det er mye lesing som kreves. Men det må det jo også være, hvis vi skal bli dyktige sykepleiere Ser frem til å stille dere mange "dumme" spørsmål fremover, for det blir nok en del av de. Ting som mange tar som en selvfølge etter å ha jobbet en stund. Hilsen Jane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Gratulerer som er kommet inn på sykepleiehøyskolen og velkommen hit på forumet Håper du får glede av forumet når du begynner på studiene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Posted August 6, 2010 Author Report Share Posted August 6, 2010 Tusen takk Cathrine Så koselig med velkomstmelding! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Posted August 6, 2010 Author Report Share Posted August 6, 2010 Forresten, jeg har lagt til "personlig bilde", sånn som jeg ser mange andre har under navnet sitt når de skriver.. men det vises ikke under navnet mitt når jeg skriver noe. Hva må jeg gjøre for at det skal vises? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nerinna Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Tror ikke det er personlig bilde, men der hvor det står "change avatar" tror jeg hvertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Posted August 6, 2010 Author Report Share Posted August 6, 2010 Tusen takk nerinna Det hadde jeg aldri funnet ut av! Hehe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nerinna Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Ingen årsak bare arti å hjelpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest unni Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 hei! Har nettopp bestemt meg for å bli sykepleier,men er litt Grønn! Har generell studiekompetanse,og ønsker å få litt info om bachelorutdannelsen (3 år) Kan noen please hjelp meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.