Jump to content
Sykepleiediskusjon

Presentasjon av Jane


Recommended Posts

Heisann! :blink:

Jeg er ny på forumet, og skal begynne å studere sykepleie til høsten. Jeg har komt inn på førstevalget mitt, i Ålesund. Det er laangt unna der jeg bor, så jeg er ganske nervøs. Men det blir nok utrolig spennende også! :) Jeg har vært innom her i noen uker for å lese om studiet. Nå har jeg endelig laget meg en bruker, og jeg tror jeg kommer til å være her inne mye fremover. Det ser ut som et supert forum for en fersk sykepleiestudent - som sikkert har 1000 spørsmål! ;)

Om en halv uke braker det løs, og jeg er så spent :P Jeg har hatt et ønske om å bli sykepleier siden jeg gikk på barneskolen, og jeg brenner for dette! Håper det svarer til forventningene. Jeg er også klar over at det er mye lesing som kreves. Men det må det jo også være, hvis vi skal bli dyktige sykepleiere :P

Ser frem til å stille dere mange "dumme" spørsmål fremover, for det blir nok en del av de. Ting som mange tar som en selvfølge etter å ha jobbet en stund.

 

Hilsen Jane

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

hei!

 

Har nettopp bestemt meg for å bli sykepleier,men er litt Grønn!

 

Har generell studiekompetanse,og ønsker å få litt info om bachelorutdannelsen (3 år)

 

Kan noen please hjelp meg?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy