Passion87 Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 Hei! Jeg skal begynne å studere sykepleierutdanninga fra januar 2011. Er skikkelig spent:D Skal videreutdanne meg til jordmor Jeg må flytte fra Østlandet, det blir veldig trist å komme langt unna kjæresten, familien og venner, men må følge drømmen min.... får bare besøke de så ofte jeg kan! Det jeg lurer på er om det er noen som studerer sykepleierutdanninga i Førde, eller skal det? I så fall hvordan er det? Har lest mye om at det er veldig bra studentliv der:) Takknemlig for svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passion87 Posted October 1, 2010 Author Report Share Posted October 1, 2010 Anybody?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misty Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 Har ikke gått der selv, men har hørt mye bra om skolen der! Skal være veldig bra studentliv, og har også hørt av det er en veldig bra øvelsespost der Uansett, lykke til med utdannelsen! Du har virkelig noe å se frem til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest student Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 Går der nå, og er storfornøyd! Greit å begynne i januar for da er kullet mindre;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passion87 Posted October 3, 2010 Author Report Share Posted October 3, 2010 Takk for svar begge to! Jeg gleder meg veldig ja! Blir spennende! Guest_student: Godt å høre at du er storfornøyd:) Var det vanskelig å finne seg sted og bo? Synes det er vanskelig jeg.. Og har du noe jobb ved siden av studiene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest meeting crosen Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Beklager seint svar.... Det kan (visstnok) være litt vanskelig å få tak i hybel, vær ute i god tid! Jeg jobber ved siden av studiet, tar ekstravakter. Det er lett å få jobb både på sykehjemmet og på sykehuset:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passion87 Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 Ja, det er veldig vanskelig å finne no hybel. Jeg sjekker hver dag, men ikke noe å finne:( Oki, jeg lurer på om jeg skal få meg en deltidsjobb også.. hvor jobber du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nolacal 2001 Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Ring til skolen og hør ang hybel. Det er svært koslige studenthybler der:) Dersom det ikke er ledig hybel så kan du bli satt opp på venteliste. Jeg jobber på sykehuset. Noen av avdelingene vil helst ha studenter som har hatt 1 sykehuspraksis men det er bare å høre - tror at feks kirurgisk avd trenger folk:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passion87 Posted October 21, 2010 Author Report Share Posted October 21, 2010 Jeg har sendt søknad til skolen for studentbolig (http://www.boligtorget.no/sisof/display.aspx?menuid=-1000) Oki. Jeg får se ann ang jobb. Man blir fortvilt når det er så vanskelig å finne et sted å bo. Har kontakt par stykker, men de har allerede leid ut. Går unna :-S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts