Anette - Sykepleierstudent Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Hei. Jeg prøver å finne ut hva jeg skal skrive bachelor oppgaven min om. Har lyst å skrive noe som omhandler barn. Har dere noen tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 Prøv å ta en "brain-storming" med deg selv om områder av sykepleie til barn som interesserer deg eller som du vil finne ut mer om. Noter alt du kommer på, og så kan du eliminere og spisse det etterhvert. Det viktigste er å finne hva du har LYST til å skrive om ellers kan det bli et slit....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 Kanskje du kan få noen ideer hvis du tar en titt på filmen i denne tråden? http://sykepleiediskusjon.net/index.php?showtopic=1471 Lykke til med oppgaven og velkommen hit på forumet Håper du forteller oss hva du velger å skrive om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.