SykepleiestudentTine Posted October 25, 2013 Report Share Posted October 25, 2013 Hjelp! Jeg er 3 års student som snart skal levere inn tema på bacheloroppgaven. Jeg vil skrive om noe innen kreft, men da dette er et utrolig stort tema (onkologi, hematologi, palliasjon, sykehus, hjemmesykepleie, sykehjem osv.) vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive om!? Ene læreren på høyskolen sa også at det er lurt å skrive om noe ´´spesielt´´som ikke er skrevet så mye om før! noen tips?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aselia Posted October 26, 2013 Report Share Posted October 26, 2013 Jeg hadde problemstillingen " Hvordan kan sykepleier gi omsorg til døende kreftpasienter ". Ikke så originalt sikkert, men valgte det fordi jeg syntes det var interessant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 26, 2013 Report Share Posted October 26, 2013 Viktigst av alt er å velge noe du synes er interessant. Når det gjelder kreft er det utrolig mye man kan skrive om. Jeg skrev om seksuelle problemer etter behandling av livmorhalskreft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest charlie Posted October 30, 2013 Report Share Posted October 30, 2013 Du må jo finne et tema innenfor kreft som interesserer deg. Viktig at problemstillingen blir avklarende og ikke for vid. Jeg skrev selv om kreft. Om hvorfor det er viktig å lindre bivirkninger hos barn med ALL som får cytostatikabehandling. Lykke til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.