Sissel Posted January 4, 2014 Report Share Posted January 4, 2014 Er det "lov" å si opp jobben sin under mammaperm i god tid før permisjonen er over og slippe å gå ut oppsigelsestiden? Kan ikke tenke meg å gå tilbake til min gamle arbeidsplass etter permisjonen min er over neste vinter. Tenker da å si opp og heller finne en ny jobb jeg kan starte i. Noen som vet hvordan reglene er rundt dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted January 4, 2014 Report Share Posted January 4, 2014 Oi, da skjønner jeg at det har blitt en familieforøkelse hos deg. Gratulerer Jeg kjenner ikke reglene, men kan ikke tro annet enn at det må du da kunne. Kanskje det står noe om det inne på lovdata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted January 5, 2014 Author Report Share Posted January 5, 2014 Tusen takk har termin neste mnd Har sjekket på nettet, men føler bare det står forskjellige ting rundt omkring. Så jeg lurte på om noen her har gjort det samme og hvordan det var for de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted January 6, 2014 Report Share Posted January 6, 2014 Så spennende, du får ha lykke til Håper noen andre kan svare deg angående oppsigelse. Jeg tenker på om det er noen steder du kan ringe og spørre. Regner med at du ikke har så lyst til å spørre arbeidsgiver, siden du spør her. Kanskje sykepleierforbundet kan hjelpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted January 6, 2014 Author Report Share Posted January 6, 2014 Tusen takk Ja kan høre med sykepleierforbundet, god idè! Er lite lysten på å spørre sjefen, er redd det blir dårlig stemning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.