kristinepu Posted February 13, 2014 Report Share Posted February 13, 2014 Hei, Noen som har gått på dette og vil gi meg litt informasjon. Har søkt på dette til høsten =) På forhånd takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
LM3 Posted February 13, 2014 Report Share Posted February 13, 2014 Jeg går heltid på Gjøvik, og kan i allefall fortelle at det er en veldig fin skole å studere ved! Sykepleierutdanningen er kjempe bra! Har du vært inne på HiG´s sine nettsider? Hvis ikke: http://hig.no/studietilbud/helse/bachelor/bspl under filmen som ligger der, der ligger det et informasjonshefte om deltid/desentralisert Link to comment Share on other sites More sharing options...
IFA Posted February 13, 2014 Report Share Posted February 13, 2014 Jeg studerer også ved Gjøvik. Jeg er ferdig i juni, og støtter meg til h*n over. Vi i Gjøvik er så heldige at vi har et veldig moderne simuleringssenter som blir hyppig brukt i praktisk undervisning, dette synes jeg selv har vært til stor hjelp ift. gjenkjenning av symptomer o.l. Man går gjerne igjennom et kasus på en simulering, der studentene i fellesskap skal identifisere symptomer og tiltak, før to studenter simulerer situasjonen med en dukke. Dukkene er høyteknologiske og styres av en operatør, slik at man får feedback på det man gjør underveis. Er ikke veldig godt kjent med desentralisert, men siden jeg innehar forskjellige verv som blant annet involverer å få tilbakemeldinger fra studenter i i praksis og teoretiske fag, tillater jeg meg å si at jeg har et godt inntrykk av den desentraliserte utdannelsen til gjøvik. Send meg gjerne en privat melding om det er noe spesielt du lurer på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.