Guest gies Posted February 9, 2015 Report Share Posted February 9, 2015 hei! Jeg skal søke sykepleieutdanningen, i Oslo mest sannsynlig. Mitt spørmål er: hvordan har studentmiljøet vært for dere som har studert på en skole i Oslo? Eller noen andre plasser. Noen anbefalinger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pally Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Jeg syntes personlig det var litt lite miljø på Lovisenberg. Det var riktignok en "Sosialgruppe" som forsøkte å invitere til fester i blant, men jeg opplevde at det ganske fort besto av samme gruppe mennesker på 10-12 mennesker, og dermed ble en veldig privat gruppe. Det skal sies at jeg ikke tok noe kjempeinitiativ til å være sosial, og det ble nok også slik ettersom jeg kommer fra Oslo selv og har mitt eget miljø å vanke i! Fikk inntrykk av de utenbysfra hadde det mer sosialt. Likevel er det nok større studentmiljø på HiOA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest .. Posted February 27, 2015 Report Share Posted February 27, 2015 Hold deg laangt unna HiOA. Useriøs skole, går der selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pally Posted February 27, 2015 Report Share Posted February 27, 2015 Oi, hadde vært interessant å hørt litt utdypende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoptose Posted February 28, 2015 Report Share Posted February 28, 2015 Ikke glem at det er to avdelinger på HiOA da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.