Annemarie Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Hei Jeg vil begynne å jobbe på et sykehus snart og min venn i et pleiehjem. Vi har sett mange morsomme produkter for jobben, men vi vet ikke hva som er normalt å ha på, og hva er ikke? ville vært kult å få litt inspirasjon fra dere :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kantarell Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Av klær og utstyr du meinar? Her er litt linkar til ulike som selger klokker, pennar, navneskilt osv. Er det det du meinar? http://www.color4care.no www.gymo.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annemarie Posted February 11, 2016 Author Report Share Posted February 11, 2016 Ja precis! kjøper du det selv, og det er verdt å kjøpe eget utstyr? eller er utstyr fra arbeidsplassen bra nok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kantarell Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Eg har kjøpt gummideksel til søsteruret mitt i forskjellige fargar, og navneskilt med NSF logo fra gymo. Ellers har eg ikkje noke anna på uniformen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nusse Posted February 20, 2016 Report Share Posted February 20, 2016 Et enkelt navneskilt man bare klipser på kragen. Kortet selvfølgelig og et par penner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 PenHygenic-skilt med en penn, saks, arterietang, lykt og sånn pinsett jeg bruker i dosetter. På skiltet har jeg også festet sykepleiernål fra NSF og skolen jeg gikk på! Ellers har jeg søsterur og adgangskort på uniformen. I lommene har jeg en blokk hvor jeg noterer ting fra rapport og ting som skjer under vakten som må dokumenteres, i tillegg til mobiltelefon, avdelingstelefon (når jeg har denne), piper som alarmene går inn på og nøkler til medisintralla når jeg har medisiner :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PleuraEF Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 Jeg har navneskilt med lomme for diverse penner, en pupillelykt og arteriepinsett. Liker ikke å ha for mye dilldall hengene på meg, men folk bestemmer vel ganske fritt selv hva de har behov for. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pally Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 Normalt har jeg en penn, på en riktig god dag har jeg til og med en rød penn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Jeg har sjelden, for det forsvinner, men skulle i en ideell verden hatt: En penn + sånn penn som skriver på medisinglass. En saks. En arteriepinsett til de korkene som er umulige å få av. En teiprull. nitro spray. En av telefonene på avdelingen. Nikotintyggis. Og mye mer tid:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsykSykepleier Posted February 28, 2017 Report Share Posted February 28, 2017 Hei Jeg vil begynne å jobbe på et sykehus snart og min venn i et pleiehjem. Vi har sett mange morsomme produkter for jobben, men vi vet ikke hva som er normalt å ha på, og hva er ikke? ville vært kult å få litt inspirasjon fra dere :-) Søsterur er kjekt å ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.