Guest Nyutd sykepleier Posted May 22, 2016 Report Share Posted May 22, 2016 Jeg er nyutdannet sykepleier nå til sommeren. Dessverre føler jeg at jeg enda ikke kan nok om sykdommer, anatomi/fysiologi og medikamenter. Men det kommer jeg sikkert til å lære myyyye mer om nå når jeg er ferdig. Det er sikkert ikke grunn til bekymring, men det stresser meg likevel. Jeg føler at bøkene jeg har hatt i løpet av studiet har vært vanskelig å forstå, og er derfor på jakt etter mer lettleste bøker om temaene slik at jeg gjerne forstår ting bedre. Og også slik at jeg kan klare å forklare pasienter det som skjer i kroppen på en enklere måte enn det som står i de mer spesialiserte bøkene jeg har lest. Har dere noen tips? Eller kanskje det finnes noen bra nettsider? Link to comment Share on other sites More sharing options...
christinaa Posted June 27, 2016 Report Share Posted June 27, 2016 Sykepleiepluss la ut gratis tilgang til alle i hele juli! Tror det er noe sånnt du er på jakt etter? www.sykepleiepluss.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pally Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Ellers synes jeg det er mange gode youtube-kanaler som omhandler menneskets anatomi og fysiologi, dersom du synes det er lettere å lære av å se på ting enn å lese om dem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.