Guest Tefley Posted February 15, 2018 Report Share Posted February 15, 2018 Finnes det noe som heter vaskekrem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuttery Posted February 17, 2018 Report Share Posted February 17, 2018 Vi har noe som heter washing cream i allefall, hvis det er det du tenker på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tefley Posted February 18, 2018 Report Share Posted February 18, 2018 Ja det er sikkert det samme. Når og hvordan bruker dere dette? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg har aldri hørt om det før Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaJ Posted February 24, 2018 Report Share Posted February 24, 2018 On 18.2.2018 at 1:21 AM, Guest Tefley said: Ja det er sikkert det samme. Når og hvordan bruker dere dette? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg har aldri hørt om det før Jeg bruker det nedentil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuttery Posted February 25, 2018 Report Share Posted February 25, 2018 Vi bruker det nedentil på pasienter som stadig har uhell, særlig ved avføringsinkontinens. Vi tar toalettpapir og tørker det verste, og deretter tar denne vaskekremen på toalettpapiret og tørker om og om igjen (bytter papir så klart) til det er fritt for avføring. Jeg opplever at det løser opp og fjerner avføring på en mer skånsom måte enn å måtte gnikke og gnu med klut og vann. Kort og godt: kremen vasker, gjenoppbygger og beskytter huden. Vaskekrem er ideelt ved inkontinens. Eldre har gjerne tynn og skjør hud, og overdreven vask flere ganger daglig er som å be om sår hud på et eller annet punkt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tefley Posted February 26, 2018 Report Share Posted February 26, 2018 Takk for svar Det høres veldig kjekt ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.