Sykepleierstudinen Posted July 3, 2018 Report Share Posted July 3, 2018 Jeg er så utrolig glad for resultatet på hjemmeeksamen i exphil. Hadde veldig dårlig følelse på hvordan det hadde gått, for jeg synes temaet i seg selv er så svevende. B ble resultatet og jeg behøver aldri å ta exphil igjen, selv om jeg ser filosofene kommer tilbake i emnene fremover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 3, 2018 Report Share Posted July 3, 2018 Gratulerer masse med en B. Det var virkelig bra Hva skal du studere nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykepleierstudinen Posted July 3, 2018 Author Report Share Posted July 3, 2018 1 hour ago, Cathrine said: Gratulerer masse med en B. Det var virkelig bra Hva skal du studere nå? Jeg skal fortsette på 2.året på sykepleien takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nilsen Posted January 19, 2019 Report Share Posted January 19, 2019 Hva var spørsmålet og hvordan taklet du den, jeg skal ha exphil I Mai😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Missi Posted February 7, 2019 Report Share Posted February 7, 2019 Må alle ha exphil? Studerer sykepleien jeg også, men aldri hørt at jeg må ha det 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykepleierstudinen Posted March 17, 2019 Author Report Share Posted March 17, 2019 On 1/19/2019 at 9:39 PM, Guest Nilsen said: Hva var spørsmålet og hvordan taklet du den, jeg skal ha exphil I Mai😳 Jeg husker ikke nå hva spørsmålet var, men den besto av to deler, en med MCQ, og en hjemmeeksamen. Kunne velge mellom to oppgaver som vi skulle skrive om. Regner med dere får forelesninger i forbindelse med Exphil, og dermed vet litt mer hva de er ute etter. Det var veldig greit at det var knyttet opp mot sykepleiestudiet denne exphil-eksamen. På universitet må man i hvertfall ha exphil for å få bachelor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Missi Posted April 24, 2019 Report Share Posted April 24, 2019 On 3/17/2019 at 6:34 PM, Sykepleierstudinen said: Jeg husker ikke nå hva spørsmålet var, men den besto av to deler, en med MCQ, og en hjemmeeksamen. Kunne velge mellom to oppgaver som vi skulle skrive om. Regner med dere får forelesninger i forbindelse med Exphil, og dermed vet litt mer hva de er ute etter. Det var veldig greit at det var knyttet opp mot sykepleiestudiet denne exphil-eksamen. På universitet må man i hvertfall ha exphil for å få bachelor... Jeg går på universitetet, men har ikke fått beskjed om at vi skal ha eksamen i ExPhil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.