tonjeo Posted July 6, 2018 Report Share Posted July 6, 2018 Hei. Hva i snitt tjener en sykepleier som jobber turnus på sykehus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariusM Posted July 6, 2018 Report Share Posted July 6, 2018 snitt, da tror jeg du må til SSB, men i sykehus har jeg inntrykk av at lønna følger minstelønn - sånn på grunnlønnsbasis. Så vil egentlig ansiennitet og turnusen ha mye å si for hvor mye du tjener. Jeg gikk ned 2500 ca i utbetalt lønn da jeg skiftet fra en turnuslinje med mange senvakter til en linje med få senvakter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Baremeg Posted September 28, 2018 Report Share Posted September 28, 2018 Hei! Byttet jobb fra offentlig sykehus hvor jeg tjente 435 000,- + kveld-/natt tillegg til en jobb som sykepleier i det private i medleverturnus. Tjener nå 525 000, men har ingen tillegg utenom helligdagstilegg. Har kort ansiennitet som sykepleier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariusM Posted September 29, 2018 Report Share Posted September 29, 2018 Da har du fått en god deal. I sykehus (Spekter) tilsvarer det 10 års ansiennitet med videreutdanning. Det ser ut som at du har fått spesialsykepleierlønn på sykehuset også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.