missleo Posted June 11, 2019 Report Share Posted June 11, 2019 Hei.. Til høsten jeg kommer til å skrive bachelor, Tenker å skrive om smerte og demens. Setter veldig stor pris på om dere har en fint tema som kunne delt med meg her. Takk på forhånd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 16, 2019 Report Share Posted June 16, 2019 Et viktig tema du har tenkt til skrive om. Demente har jo ofte problemer med å kunne kommunisere at de har smerter så det blir ofte underdiagnostisert og resultatet blir dårlig smertebehandling. Jeg ville skrevet om smerteevalurering og hvordan vi som sykepleiere kan bli flinkere til å fange opp smerte hos demente. Link to comment Share on other sites More sharing options...
missleo Posted June 16, 2019 Author Report Share Posted June 16, 2019 10 hours ago, Cathrine said: Et viktig tema du har tenkt til skrive om. Demente har jo ofte problemer med å kunne kommunisere at de har smerter så det blir ofte underdiagnostisert og resultatet blir dårlig smertebehandling. Jeg ville skrevet om smerteevalurering og hvordan vi som sykepleiere kan bli flinkere til å fange opp smerte hos demente. Tusen takk for svaret. En hva du tenker om Stomien? Har vurdert å skrive om stomi og ungdommer. Spesielt med tanke på selvbildet, og hvordan påvirker dette livskvalitet ogsv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 22, 2019 Report Share Posted June 22, 2019 On 6/16/2019 at 10:37 PM, missleo said: Tusen takk for svaret. En hva du tenker om Stomien? Har vurdert å skrive om stomi og ungdommer. Spesielt med tanke på selvbildet, og hvordan påvirker dette livskvalitet ogsv. Ja dette er også et interessant og viktig tema, men kanskje litt vanskeligere å skrive om? Link to comment Share on other sites More sharing options...
missleo Posted June 23, 2019 Author Report Share Posted June 23, 2019 15 hours ago, Cathrine said: Ja dette er også et interessant og viktig tema, men kanskje litt vanskeligere å skriv.de om? Hei.. neida har funnet frem bra litteratur og bøker, så håper jeg at alt går bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.