Guest Cornelia-nurse Posted February 2, 2020 Report Share Posted February 2, 2020 Jeg lurer på hvor vanlig det er å bli tilbudt jobb på sykehus etter man har vært i praksis. Jeg er i praksis nå og sjefen spør om jeg har lyst å jobbe der til sommeren, uten at jeg selv at spurt om jobb/eller gitt inntrykk for at jeg vil jobbe der. Har bare vist god innsats som spl. stud. i praksis. Hvor posistivt/eller vanlig er dette? Ble veldig positivt overrasket selv over dette spørsmålet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jostein Posted February 2, 2020 Report Share Posted February 2, 2020 Er vell ikke helt uvanlig å bli forespurt om man har lyst til å jobbe hvis man har gjort et bra inntrykk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christy Posted February 7, 2020 Report Share Posted February 7, 2020 Relativt vanlig vil jeg tro, jeg er 2.års og har fått jobbtilbud etter begge praksisene jeg har hatt nå. Veldig kjekt! Ta det som et kompliment Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts