meli07 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Hei! Jeg trenger hjelpe om en oppgave.jeg er 1 årstudent. vi har fått en oppgave sonm fagnotat om ulike teoretikeres.. så vi valgt Virginia Hendeson, Florence Nightingale og Katie Erikson.Problemet at jeg er dårlig med drøfting. Hva er egentlig drøfting. jeg har leste nesten om alle, men jeg vet ikke hvordan skal jeg drøfte, eller hva skal jeg skrive om? Er det noen som kan hjelpe meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Å drøfte er å diskutere med seg selv og komme med argumenter for og imot. Når du skal drøfte en sykepleieteoretiker blir det vel å trekke frem det du synes er bra med teorien og hva som er svakhetene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meli07 Posted May 23, 2011 Author Report Share Posted May 23, 2011 Ok! men for eksempel jeg kan skrive at jeg er enig med Virginia Henderson om sykepleierens rolle, Men jeg er litt usikkert om hvordan jeg kan drøfte. skal jeg finne en eksempel fra praksis som i mot eller ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meli07 Posted May 24, 2011 Author Report Share Posted May 24, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.