Jump to content
Sykepleiediskusjon

Muntlig høring bacheloroppgave


ramonama

Recommended Posts

Hei!

 

Snart skal jeg ha muntlig høring om min bacheloroppgave. 30 minutter, hvor vi selv skal begynne å prate i ca 8 min. Noen sier man skal fokusere på det man burde gjort annerledes. For dere som har hatt dette, hva ble dere spurt om? Gruer meg skikkelig..

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg husker ikke. Det eneste jeg husker er at jeg gruet meg veldig og at det gikk bra! Jeg mener de spurte rett og slett om ting jeg hadde skrevet, de ville vel ha det utdypet litt mer. Det opplevdes ikke vanskelig for jeg kjente jo oppgaven min ut og inn :)

Lykke til, jeg er sikker på at dette går greit!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk mange spørsmål om sykepleieteoretikeren jeg hadde brukt i oppgaven. På de 8 minuttene bladde jeg gjennom oppgaven og fortalte både hva jeg syntes var bra, og hva jeg kunne forbedret eller skrevet mer om. Jeg grudde meg veldig, men det gikk fint ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk mange spørsmål om sykepleieteoretikeren jeg hadde brukt i oppgaven. På de 8 minuttene bladde jeg gjennom oppgaven og fortalte både hva jeg syntes var bra, og hva jeg kunne forbedret eller skrevet mer om. Jeg grudde meg veldig, men det gikk fint ;)

 

Ja nå husker jeg at jeg også ble spurt endel rundt sykepleieteoretikeren jeg hadde valgt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy