Guest Anb Posted August 20, 2008 Report Share Posted August 20, 2008 Noen som vet hvor jeg kan se bilder/ dvd av i.m injeksjoner? Gjerne både på barn og voksne. Føler meg usikker på riktig teknikk i praksis, selv om jeg vet hvordan man administrerer dette teoretisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 20, 2008 Report Share Posted August 20, 2008 Hei og velkommen hit Jeg har en link til noen illustrasjoner her, men vet ikke om du blir så mye klokere av det http://www.sygeplejersken.dk/stibo/figurerSY46/grafik.htm Kanskje noen flere her på forumet som vet om noen bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Hvis du har tilgang til PPS så vil jeg anbefale deg å se under Prosedyrer > Legemiddelhåndtering > Adminstrasjon av legemidler > Injeksjoner > Intramuskulære. Der finnes det gode illustrasjoner og en kort bildesnutt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.