Flicka87 Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Hjelp sier jeg bare :S Driver nå meg en eksamensoppgave der vi MÅ finne frem til en forsknings artikkel.. Og jeg begynner å få dårlig tid og er IKKE god på dette.. Sånn jeg har fortått er det lettest å finne noe på engelsk, men hvor søker jeg?? Og jeg trenger gode søke ord.. Hva er trykksår på engelsk... finner ikke ut det heller... Skjønner det er viktig med denne forskningsbiten også, men kan ikke si jeg er så glad i det akkurat nå *småstressa* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Hørtes spennende ut dette da Navnet på engelsk er "decubitus ulcer". Jeg ville registret meg på helsebiblioteket http://www.helsebiblioteket.no/Helsebiblioteket/Logg+inn og søkt på decubitus. Lykke til med oppgaven Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 Pressure ulcer eller decubitus ulcer tror jeg du finner mange artikler på Hvis du har tilgang til databaser (f.eks. SveMed, Cinahl, Medline, pubmed osv) eller helsebiblioteket gjennom skolen så er nok det de beste stedene å søke i. Du akn være heldig å finne fagartikler ved søk i Google, men jeg ville ikke satset på det. Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.