janne Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 Jeg har tenkt på noen temaer jeg har lyst å skrive om de er Smertelindring til demente, jeg mener de demente ofte har smerter som ikke blir lindret. Eldre hjemmeboende og depresjon Brukermedvirkning i psykiatrien Eller sår Er veldig usikker på hvilket av disse temaene jeg skal velge...Noen som har tips, hvilket tema finnes det mest forskning i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted November 16, 2011 Report Share Posted November 16, 2011 Jeg vet ikke hvilket tema du finner mest forskning om, men smertelindring av demente er jo veldig viktig da. Du så også kanskje i sommer artikkelen i avisen der det stod at forskning viser at Paracet hadde så god effekt på urolig demente? Så dette med demens og smertelindring synes jeg er interessant. Jeg er redd det er endel underdiagnostisering av smerte hos demente. Her er en artikkel som kanskje er av interesse: http://www.uib.no/info/dr_grad/2008/Husebo_Bettina.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.