Guest anonym Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Har diaré på 3. dagen, ca 8-10 tømminger. Ellers lite plager annet enn at jeg kjenner magen er litt overaktiv. Har vært ute og slikt, og kan "holde igjen" en 5 minutters tid minst. Det jeg lurer på er om jeg skal sykemelde meg om det ikke går over til i morgen når jeg skal på jobb, eller bare være superpåpasselig med håndhygiene mens jeg er på jobb? Jobber på sykehus.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Bli hjemme med god samvittighet i to døgn etter symptomfrihet, ingen er tjent med at du smitter ned avdelingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballong Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 48 timer etter SISTE tømming. Dette gjelder ved både oppkast og diaré. Her i Stavanger er de kjempestrenge på det fordi det er så innmari smittsomt. God bedring:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.