Guest Ella Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Jeg har jobbet åtte år med økonomi innen bank/finans før jeg nå har satt meg på skolenbenken igjen for å forfølge sykepleierdrømmen. Etter endt utdannelse ser jeg for meg å jobbe på sykehus. Er det noen som vet hvordan man tar hensyn til ansiennitet? Ella Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 På sykehuset hvor jeg jobber er det ihvertfall sånn at alt av jobber teller, og det troooor jeg det er på de fleste sykehus? Jeg får ansiennitet for da jeg jobbet på gatekjøkken som 18-20 åring. På sykehjem og hjemmesykepleie tror jeg det er kun jobber innenfor helse og omsorg som gjelder... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charming Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 Det er fordi helseforetakene/sykehusene er statlig, og sykehjem/hjemmespl er kommunalt. I staten får du uttelling for alt, i kommunen for relevant yrkespraksis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.