Jump to content
Sykepleiediskusjon

jobbe ved siden av studiene??


Jant

Recommended Posts

Har hørt litt rundt, og noen sier at det er så mye pugging og lekser at å jobbe ved siden av studiene er vanskelig å få til..

Hva er deres erfaringer???

 

Jeg er nemlig helt avhengig av å jobbe ved siden av studiene så ble litt fortvilet da jeg hørte dette..

Link to comment
Share on other sites

Tror det kommer litt an på hvilken skole du går på, og hvordan opplegget er der jeg... Jeg jobba en del 1. studieår, mens jeg dette året har måttet fokusere mer på studiene, da det har vært fullt kjør! Jobber litt, ca. en helg i mnd. 3. studieår skal visst være mer rolig igjen, så da satser jeg på at jeg igjen kan jobbe annenhver helg! :-) Må nevnes at jeg også har mann, barn og hjem da.

Dette er slik det er på "min" skole (HiNT), men har hørt fra flere som studerer andre steder at løpet her er mye tøffere enn andre steder. Vet ikke om dette stemmer da, siden hvordan vi opplever studieløpet er høyst subjektivt! ;-)

 

De fleste som har jobba mye dette skoleåret på min skole, har merka det i form av stryk på eksamener og ikke godkjente oppgaver. Men vi har jo de som synes å klare alt da...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy