Ingvild Posted July 27, 2009 Report Share Posted July 27, 2009 Hei! Jeg heter Ingvild, er 36 år, og har 3 barn i alderen 5 til 12 år. Skal begynne på sykepleierstudiet i august på heltid, og gleder meg veldig til å sette i gang. Ramlet tilfeldigvis over dette forumet her, så her er jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 27, 2009 Report Share Posted July 27, 2009 Velkommen hit Ingvild Så flott du fant forumet og lykke til med studiene til høsten. Hvor skal du begynne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingvild Posted July 27, 2009 Author Report Share Posted July 27, 2009 Tusen takk for det! Skal begynne på Gjøvik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Hei og velkommen! Er det lov å spørre hva du har jobbet med tidligere? Lykke til med studiene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingvild Posted July 28, 2009 Author Report Share Posted July 28, 2009 Hei, og takk for det.. Jeg jobbet en stund i fjor som med. sekretær på sykehus, ellers har jeg barne- og ungdomsarbeider-bakgrunn. Har tidligere også jobbet en del som servitør og resepsjonsjobb på opptreningssenter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.