Misty Posted August 1, 2009 Report Share Posted August 1, 2009 Noen som har tips til gode fagbøker som er verdt å få med seg i løpet av sykepleiestudiet? Har kjøpt pensumbøkene, men det varierer jo fra skole til skole... Så hvis noen har tips til nyttige bøker tas de i mot med stor takk! Hilsen en som er ivrig etter å lære mest mulig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted August 1, 2009 Report Share Posted August 1, 2009 Dersom ikke verket Det friske og det syke mennesket står på pensum ville jeg ha investert i det. Det koster riktignok en del, men jeg har hatt stooor glede av det og kommer til å ha stor glede av det som ferdigutdannet også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misty Posted August 3, 2009 Author Report Share Posted August 3, 2009 Dersom ikke verket Det friske og det syke mennesket står på pensum ville jeg ha investert i det. Det koster riktignok en del, men jeg har hatt stooor glede av det og kommer til å ha stor glede av det som ferdigutdannet også. Takker for svar! Har kjøpt "det friske og det syke mennesket", virker som gode bøker! Har også kjøpt bl.a Sykepleieboken 1 og 2, som jeg tror jeg kan få stor nytte av. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted August 3, 2009 Report Share Posted August 3, 2009 Klinisk sykepleie, bind 1 og 2 av Almås Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.