Merete Posted September 6, 2009 Report Share Posted September 6, 2009 Hei! På jobb har vi slike ressursgrupper, som jeg forøvrig synes er en kjempegod ide. Det betyr altså at alle på avdelingen fordeler seg i ulike grupper som fordyper seg i et spesielt tema og underviser/veileder andre ansatte. Målet er at noen skal bli kjempegode i ett tema, og videreformidle deres kunnskap samt ny forskning videre til andre som ikke har så mye kunnskaper om det emnet. Jeg er med i brannskade-gruppen. Så derfor spør jeg dere her, er det noen som har funnet noe bra informasjon om brannskader? Vet dere om noen bra nettsider, noen fine "forfattere" som har skrevet mye bra om brannskader, eller noen fine artikler? Hadde blitt kjempeglad om dere hadde noe å bidra med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Hei, Lurt med slike ressursgrupper, man lærer mye av det Nå vet jeg ikke helt hva du er ute etter, men hvis det gjelder behandling av brannskader generelt så finner du litt i NEL på helsebiblioteket. Har du sett der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.