sol Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 Noen som vet hva en teamleder på sykehjem har i lønn? Med 8-10 års ansinnitet som sykepleier? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mander Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Jeg vet ikke hva du mener med teamleder, men jeg har sammen med en annen sykepleier ansvaret for en gruppe pasienter. Kanskje har det noe å si at vi er 2 (ikke i full stilling)? Men jeg har iallefall tarifflønn 8 års annsinitet (313 000). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sol Posted September 14, 2008 Author Report Share Posted September 14, 2008 Tenkte mer på teamleder i form av det som før i tiden het avdelingsleder . Hos oss er den tittelen nå teamleder/teamansvarlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mander Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Da har jeg ikke svar til deg, men da er det krav om videreutdannning eller? Innen adm.? Så lønnen bør vel ligge godt over spesialsykepleiere, men som sagt har jeg ikke peiling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauri Posted September 19, 2008 Report Share Posted September 19, 2008 Tenkte mer på teamleder i form av det som før i tiden het avdelingsleder . Hos oss er den tittelen nå teamleder/teamansvarlig. Jeg vet dessverre ikke hva lønnen burde være, men jeg syns det høres ut som at du jobber på et sted som er under "sparing", som sååå utrolig mange andre steder. For ved å gjøre om tittelen fra avd.leder til teamleder, vil de også ha mulighet til å gi mindre i lønn... Det var hvertfall første tanken jeg fikk, uten at jeg er 100% sikker. Rett meg hvis jeg har feil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
søsterBergen Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 Jeg er gruppeleder/avdelingsleder på en skjermet avdeling med 11 urolige demete beboere. Har max ansinitet, og har en lønn på 370.000.- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 Jeg vil bare ønske deg velkommen hit SøsterBergen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sol Posted October 3, 2008 Author Report Share Posted October 3, 2008 Tusen takk for svar søsterBergen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts