Vårin Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 Hei! Jeg skal skrive om preoperativ faste ved elektiv kirurgi, men har ikke kokt det ned mer enn det ennå. Dette må konkretiseres for å få en anvendelig og interessant vinkling på problemstillingen. Er det noen her som har noen gode idèer`Jeg har tenkt på f. eks. diabetes type 1, pasientinformasjon om faste preoperativt, eldre (over 65 år) etc. Blir veldig glad for innspill fra dere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 Hei, velkommen hit Andre ideer kan være barn eller demente. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 Andre ideer kan være barn eller demente. ...eller psykiatriske pasienter. Evt kan du skrive om hvilken betydning det har om pasienten får komme til operasjon til avtalt tid, eller om vedkommende må vente x antall timer ekstra, eller om operasjonen blir utsatt til neste dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vårin Posted October 21, 2009 Author Report Share Posted October 21, 2009 Takk for innspill. Jeg tenkte å skrive om opplevelsen av å faste, og som NurseB sier; når operasjonen blir utsatt...og utsatt...og utsatt igjen. Men jeg sliter med å finne artikler som omhandler pasientenes opplevelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.