Betty89 Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 Jeg har to spørsmål jeg ikke helt klarer å forstå: 1. Hva vil det si at antistoffer er spesifikke? ( jeg vet hva antistoffer er, men hva mener de med spesifikke?) 2. Hva betyr det at en pasient er immunosupprimert? (Har letet over alt og finner ikke svar ) Tusen takk Nå skal jeg ha eksamen i mikrobiologi om en uke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Betty89 Posted September 21, 2008 Author Report Share Posted September 21, 2008 Meg igjen her... trenger ikke hjelp alikevell Klarte nettopp å finne det ut... =) Ha en god dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 Hehe, flink du er som fant det ut selv Hvilke bøker bruker du i mikrobiologi? Lykke til med eksamen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 Ja lykke til Godt at eksamenen snart er overstått. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_Betty89_* Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 Hei, idag har jeg hatt eksamen i mikrobiologi, det gikk bra Tipper jeg får en 4'er. Håper på en 5'er da Vi brukte "Mikroorganismer og sykdom" av Rolf Schøyen Nå er det Anatomi, fysologi og biokjemi vi skal begynne med... det er vell enda vanskeligere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 Flott at det gikk så bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.