NurseB Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Jeg står helt fast.. Hva heter det medikamentet som egentlig er en allergimedisin(?), men som ofte gis pga den avslappende bieffekten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Vallergan eller Phenergan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tvilling Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Jeg står helt fast.. Hva heter det medikamentet som egentlig er en allergimedisin(?), men som ofte gis pga den avslappende bieffekten? Ikke helt sikker på om det er dette du mener, men foreslår to preparater som er antihistaminer med søvndyssende effekt: Vallergan og Phenergan.... Var det det du ønsket??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tvilling Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Ikke helt sikker på om det er dette du mener, men foreslår to preparater som er antihistaminer med søvndyssende effekt: Vallergan og Phenergan....Var det det du ønsket??? BEKLAGER - så ikke at svaret allerede lå ute.....var litt for kjapp..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Hehe ... da var vi ihvertfall enige Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted January 19, 2010 Author Report Share Posted January 19, 2010 Vallergan var det jeg tenkte på, takk begge to! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.