Florence Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Jeg er ferdig utdannet (ja forhåpentligvis da) til sommeren. Da går jeg rett inn i en sommerjobb på sykehuset. Jeg har hørt (av ansatte der) at man får full ansenitet på sykehus uansett hvor man har jobbet tidligere. Jeg har derfor slengt inn alle attester osv i håp om dette (har jobbet flere år på kontor). Så da er spørsmålet mitt? Er det slik at jeg vil få full ansenitet i en sommerjobb på sykehus som nettopp ferdig utdannet sykepleier? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Ja dersom sykehuset har en slik avtale så får du det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnhild Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 Jeg er ferdig utdannet (ja forhåpentligvis da) til sommeren. Da går jeg rett inn i en sommerjobb på sykehuset. Jeg har hørt (av ansatte der) at man får full ansenitet på sykehus uansett hvor man har jobbet tidligere. Jeg har derfor slengt inn alle attester osv i håp om dette (har jobbet flere år på kontor). Så da er spørsmålet mitt? Er det slik at jeg vil få full ansenitet i en sommerjobb på sykehus som nettopp ferdig utdannet sykepleier? Jeg får i alle fall det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 Hva slags avtaler er det snakk om da? Avtale med NSF? Jeg er nyutdannet og starter med en grunnlønn på 310000. Skal jobbe i sommervikariat på et sykehus. Jeg har nå via NSF lest at all yrkeserfaring teller i sykehus. Jeg har ikke levert inn dokumentasjon på tidligere yrkeserfaring og tenker nå at jeg egentlig skal ha mer i lønn... Trodde det NSF sa gjaldt samtlige offentlige sykehus. Ja dersom sykehuset har en slik avtale så får du det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 I følge NSF gjelder det i Spekter, som er sykehus, så vdt jeg forstod? Du kan jo ta en telefon til lønnsavdelinga på sykehuset du skal jobbe, eller rett og slett ringe til NSF og høre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts