Jump to content
Sykepleiediskusjon

Nyutdannet sykepleier i sommerjobb på sykehus...


Florence

Recommended Posts

Jeg er ferdig utdannet (ja forhåpentligvis da) til sommeren. Da går jeg rett inn i en sommerjobb på sykehuset. Jeg har hørt (av ansatte der) at man får full ansenitet på sykehus uansett hvor man har jobbet tidligere. Jeg har derfor slengt inn alle attester osv i håp om dette (har jobbet flere år på kontor).

Så da er spørsmålet mitt? Er det slik at jeg vil få full ansenitet i en sommerjobb på sykehus som nettopp ferdig utdannet sykepleier?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Jeg er ferdig utdannet (ja forhåpentligvis da) til sommeren. Da går jeg rett inn i en sommerjobb på sykehuset. Jeg har hørt (av ansatte der) at man får full ansenitet på sykehus uansett hvor man har jobbet tidligere. Jeg har derfor slengt inn alle attester osv i håp om dette (har jobbet flere år på kontor).

Så da er spørsmålet mitt? Er det slik at jeg vil få full ansenitet i en sommerjobb på sykehus som nettopp ferdig utdannet sykepleier?

 

Jeg får i alle fall det :)

Link to comment
Share on other sites

Hva slags avtaler er det snakk om da? Avtale med NSF? Jeg er nyutdannet og starter med en grunnlønn på 310000. Skal jobbe i sommervikariat på et sykehus. Jeg har nå via NSF lest at all yrkeserfaring teller i sykehus. Jeg har ikke levert inn dokumentasjon på tidligere yrkeserfaring og tenker nå at jeg egentlig skal ha mer i lønn... Trodde det NSF sa gjaldt samtlige offentlige sykehus.

Ja dersom sykehuset har en slik avtale så får du det
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy